Strony

poniedziałek, 2 marca 2009

znow lekka obstrukcja

Z gory przepraszam jesli ktos tutaj zaglada i nie widzi niczego nowego do czytania.
Powod jest prosty - nie mam ochoty i nie chce mi sie pisac.
Poza tym wiosna zaatakowala powaznie i az nie chce mi sie spedzac czasu przy kompie. Nadal szukamy nowego domu dla siebie, organizujemy wakacje dla naszej trojki (w planach jest Disneyland pod Paryzewem badz Park Asterixa i Obelixa i jak sie uda to moze wyjazd do Anglii i do Belgii. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie, jak na razie plany sie ciagle zmieniaja, wybieramy najlepsze opcje, a co wybierzemy to tak naprawde zalezy od Mlodego.
No i to tyle w telegraficznym skrocie :)

5 komentarzy:

  1. Ale od czasu do czasu napisz cosik:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. oki napisze Maranku :) ale na razie naprwde nie mam ochoty...cos mi sie porobilo w glowie i pisac mi sie nie chce :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nie trzeba pisać z przymusu ... udanych wakacji i urlopu i niezależnie od tego gdzie pojedziecie z pewnością będą udane :))))) buziak i czekam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słusznie nic na siłę, chociaż tej wiosny to Ci zazdroszczę. U mnie sypie od rana. Pozdrawiam. kacper

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma co pisać na siłę ja sobie odpuściłem ma być przyjemność a nie mus. Na wiosnę czekam i jej nie ma. Ale nie wie ona z kim ma do czynienia do lipca będę czekał a się doczekam.
    Casa

    OdpowiedzUsuń