Strony

sobota, 7 maja 2016

Majowy balkon

Od ostatniego wpisu minelo sporo czasu, przyszla wiosna rozbuchana zielenia, po paskudnym kwietniu to naprawde piekna odmiana :)

Postanowilam wiec znow obudzic moj balkonik, w tym roku o tydzien wczesniej :D 
Nie moge sie juz doczekac kiedy petunie i lobelie sie rozrosna, mam nadzieje, ze zasiana maciejka jednak zakwitnie i cos z niej bedzie, bo jak na razie wyglada dosc nedznie. Nie posialam jeszcze groszku pachnacego i ciagle sie zastanawiam czy to zrobic...mam bowiem ochote,  na... truskawki :)
Jako, ze balkonik jest przeciez malutki, a bardzo zalezy mi na tym, by moc rowniez na nim odpoczac, to niestety nie moge obsadzic go taka iloscia kwiatow jak bym chciala... ale nic to, lepszy rydz niz nic :) 

Nie bede ukrywac, ze tak malenki balkonik jest wyzwaniem do dekorowania i zagospodarowania, mysle jednak, dosc nieskromnie, ze calkiem niezle poradzilam sobie z tym wyzwaniem. Dodatkowym atutem, jest tez to, ze do dekoracji wykorzastalam tylko i wylacznie rzeczy, ktore albo juz posiadalam, badz takie, ktore samodzielnie wyszperalam na pchlich targach, ktgore wprostu uwielbiam!
W tym roku tez sa inne siedziska, do ich wykonania wykorzystalam plastikowe pojemniki na rzeczy zbedne :) Akurat 2 idealnie wpasowaly sie w balkonik... i siedzi sie na nich bardzo dobrze, co zostalo juz przetestowane przez moich przyjaciol :)



 


No ale koniec juz tego gadania, teraz beda zdjecia efektu koncowego refreszingu mojego balkonu :)
Zapraszam  :)

























 Niekiedy na balkoniku bywa i tak :) 





Jak widac Kota nadal kocha te letnia miejscowke namietnie :) 

Zapraszam i Was do urzadzania balkonikow, tarasow, ogrodow i altanek.... nie ma nic przyjemniejszego niz wieczorny relaksik w miejscu przez nas stworzonym...zapewniam, ze piwko lub winko smakuja wyjatkowo :D

A jesli ktos ma ochote, to zapraszam do zeszlorocznych wpisow o moim balkoniku 


Sciskam :*

17 komentarzy:

  1. Maju, mistrzostwo swiata:) Na takim metazu, stworzyc tak urocze miejsce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kasiu 😘 Takie slowa z Twojej strony to niebywaly komplement !! Caluski!

      Usuń
  2. /refreszing/
    superowo! We wtorek pokazuję w Metamorfozach Kwietnia! I nie martw się opadem chęci do prowadzenia bloga;) Też miewałam, ale jakoś zawsze wracały! ;):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Paula 😄 Jestem dumna, ze moj balkonik znajdzie sie na lamach Twojego bloga 😄 To wyroznienie dla mnie 😄
      A co do bloga... Moze gdyby mnie tak zycie nie przygniatalo to i chec bylaby wieksza... Ale nic to, ciesze sie ze blog juz tyle lat trwa... Jakby nie patrzec to kawal mojej historii...
      Buzka 😘

      Usuń
  3. super.... I TAKIE MALEŃSTWO może sprawić radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moze 😁 Jeszcze zeby tylko slonce czesciej swiecilo... W tym roku wiosna w Alzacji jest jakas kaprysna..

      Usuń
  4. matko - teraz widze ze to jest twój blog - Dorota z IG z Sielskiej Chaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehe zaskoczona ? 😄 Buziaki Dorotko 😘

      Usuń
  5. Miło i przyjemnie :) Fajnie, że wykorzystałaś rzeczy z domu :) To bardzo praktyczne rozwiązanie :) Ja też w tym roku robiłam metamorfozę balkonu - co prawda koniec przewiduję w czerwcu, ale juz jest dużo lepiej niż wcześniej - także zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Arleta, dzieki za odwiedziny 😄 Zawsze staram sie uzywac tylko tego co juz mam, w urzadzaniu wnetrz i balkoniku jesli zdarzy mi sie cos kupic to zazwyczaj jest juz to cos uzywanego na pchlich targach najczesciej :) to daje mi o wiele wiecej satysfakcji niz pojscie do sklepu i kupienie czegos nowego 😄 A co do metrazu balkonu, dlugi jest na 180cm a szeroki na 50cm w tym miejscu gdzie sa siedziska. Tu gdzie sa drzwi balkonowe to w tym fragmencie szerokosc wynosi 60 cm.. No nie ma za bardzo wiec jak zaszalec :) pozdrawiam mocno 😘

      Usuń
    2. To tym bardziej podziwiać, że udało Ci się zrobić taki przytulny kącik :) U mnie w okolicy pchlich targów niestety nie ma - więc musze się w tym celu wypuścić w Polskę ;) Zapewne upolowanie czegoś na takim tagru - daje dużą satysfakcję :)

      Usuń
    3. Dziekuje jeszcze raz :) bardzo bardzo mocno :) Tak, polowania bardzo ciesza i juz samo poszukiwanie czegos wyjatkowego ekscytuje :D Czasem tez calkiem przez przypadek okazuje sie, ze znajduje rzecz, ktora jakby na mnie czekala...wowczas to juz w ogole jest szczescie do potegi entej!! Wspolczuje troche, ze nie masz w poblizu targow staroci, pchlich targow, czy opuszczonych strychow... przyznam Ci sie, ze od kiedy przyjechalam do Francji zwariowalam na punkcie tych brocantow, w Polsce jeszcze czegos takiego nie ma, bo podejrzewam, ze i Urzad Skarbowy, by mial ochote przygarnac cos z tej kaski, ktora czesto zarabiaja juz male dzieci, gdy wyprzedaja swoje zabawki :)

      Usuń
  6. Bardzo udana majówkowa aranżacja : ) Nie sztuką jest zaprojektować duży taras, zwłaszcza gdy mamy nieograniczone możliwości finansowe. Prawdziwym wyzwaniem jest stworzenie przytulnego kącika na małym balkonie, kiedy trzeba wybierać pomiędzy doniczką z ulubionymi kwiatami a miejscem do wypoczynku. A Tobie udało się uzyskać wesoły i sielski klimat, a jednocześnie uniknęłaś przeładowanego efektu. Kącik wprost stworzony na wolne popołudnie i ciepłe wieczory. Poza tym, kotu jest wygodnie, a to najlepsza rekomendacja : ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Magda :)
      Tak to prawda, zgadzam sie w 100% nie sztuka jest urzadzic balkon lub taras gdzie przestrzen wieksza i latwo jedt wstawic stol, krzesla czy fotele, a moze i hamak :) a jeszcze jak sie ma finansowy luz to i poszalec mozna :) oj czasem mi sie marzy takie szalenstwo, nie powiem :D jednak wieksza radosc mi zawsze daje to, ze sama wymyslam, aranzuje i przerabiam..lubie to, i mam to po mojej Mamie, ktora zawsze miala dryg dekoracyjny i manualny... Szkoda, ze w jej czasach nie bylo internetu...
      W kazdym razie ja kocham tomoje hobby i zawsze podczas malowania czy dekorowania endorfiny skacza mi w niebiosa... To naprawde jest wspaniale 😄 Pozdrawiam goraco i dziekuje za mile slowa i odwiedziny 😄

      Usuń
  7. Balkon idealny z miejscówkami dla dwojga ;-) Bardzo mi sie u Ciebie podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie Ci Edytko dziekuje, to bardzo bardzo mile :*
      Dziekuje za odwiedziny mojego balkoniku 😄 Pozdrowionka :*

      Usuń