czwartek, 5 listopada 2015

Listopadowe zmiany

Jesien przyszla i Swieta za pasem, milo o nich mysle, a co sie bedzie dzialo w te Swieta tego nie wie nikt :)
Wiem, ze za 2 tygodnie wezme sie powoli za zmiane dekoracji w mieszkaniu, by cieszyc sie zblizajacym czasem... tak dla przypomnienia Adwent juz 29 listopada :)
A 4 grudnia przylatuje moj brat i moj przyjaciel, takze bedziemy zwiedzac przez pierwszy weekend grudnia swiatecznie przystrojona Alzacje, i pic duzo grzanego wina hehehehe
Ale o tym wszystkim opowiem kiedys indziej, bowiem dzis chce sie z Wami podzielic tym co zaczelysmy robic wraz z.... no wlasnie, o tym juz teraz!! :)

Powstal wiec nowy projekt, takie nasze artystyczne dziecko, ktore rodzilo sie chyba faktycznie 9 miesiecy ;)
Wraz z Kasia z bloga Retro Blue postanowilysmy zaistniec na sprzedazowej stronie ebay.

Bedziemy tam przedstawiac przedmioty, ktore wyszukalysmy na francuskich i nie tylko francuskich starociach, ktore skradly nam serce gdy przechadzalysmy sie po tutejszych klamociarniach, ktore albo zrobilysmy same czy odnowilysmy, przemalowalysmy (np meble), badz zrobil je ktos inny, ale sa tak piekne, ze chcialysmy zeby i inni mogli je miec!! :)

W Passion Retro mozecie dokonac zakupu poprzez nasza strone na eBay badz piszac do nas bezposrednio na naszego retrowego maila: mk.passionretro@gmail.com

Zapraszamy tez do sledzenia i obserwowania naszego konta na Google + bowiem tam beda pojawiac sie rowniez nasze przedmioty z Pasja Retro :)

To dopiero nasz poczatek, rozwijamy sie, ale mamy glowe pelna pomyslow ...Zapewniamy! :)

Mam nadzieje, ze spodoba sie wam Passion Retro, pasja, ktora chcemy z Wami dzielic, i ktora stworzylysmy dla wszystkich Was, zyjacych w swiecie Retro...tak jak My :)

Sciskamy mocno! 

Wasze polsko-francuskie blogerki w stylu retro :D

Maja i Kasia :)

9 komentarzy:

  1. Powodzenia dziewczyny :))) Świąteczną Alzację>? Ah zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy pieknie :) Juz nie moge sie doczekac tej swiatecznej Alzacji, bo widac jak sie do niej przygotowuja od tygodnia... czlowiek skacze z niecierpliwosci jak dziecko :D Pozdrowionka :*

      Usuń
  2. Tylko jak na razie temparatura malo swiateczna, bo plus 15:))
    Maju, dzieki za ten wpis:) Zapomnialam o tych fotkach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bylam jaa:) Mam dwie twarze. Co najmniej:)

      Usuń
    2. Mozna miec wiele twarzy, wazne zeby byc tym samym czlowiekiem :p No fakt, ze pogoda rozpieszcza, ale kto wie co bedzie za te kilka tygodni :) na razie sie ciesze sloncem, moja Kota zreszta tez :) caluskuje :*
      Fotke bardzo lubie :) fajny byl ten nasz spacerek :)

      Usuń
  3. Pomysł super , trzymam kciuki za powodzenie...��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy pieknie :) Milo nam bardzo, ze pomysl sie podoba :) Pozdrawiamy mocno :*

      Usuń
  4. Powodzenia dziewczyny
    Basia CL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy :) Pozdrawiamy serdecznie :)

      Usuń