Strony

sobota, 8 marca 2014

Nic tu nie pisze

Bo jakos nie mam ochoty.. tzn mam ochote, ale pisac o tym co zmieniam w domu, a nie o tym co dzie dzieje, w moim zyciu. Zreszta w nim sie nic nie dzieje, bo najzwyczajniej w swiecie nadal pracuje, i chyba do konca roku bede pracowac jeszcze... a jak nie to lez lac nie bede.. wierze, ze swiat podrzuci mi cos ciekawego, ja sie dopasuje! :)
Szczerze to odnalazlam sie w swoim zywiole i stroje moje mieszkanko, bawie sie wyszukujac w tanim sklepie rozne pierdolki, ktore fajnie wspolgraja z moimi wnetrzami, bawie sie roznymi technikami plastycznymi, maluje, drukuje, kleje... no po prostu fajnie spedzam wolny czas, robiac to co po prostu uwielbiam!! Doskwiera mi tylko to, ze nie mam garazu, albo innego takiego miejsca, w ktorym moglabym dzialac, zeby nie robic za duzo balaganu w domu... no ale jest jak jest i na razie tak bedzie, a i tak jakos sobie radze.

No i to tyle....proza zycia..przeplatana wiosna... ;)



6 komentarzy:

  1. Czylu czujesz, ze sie w jakis sposob spelniasz:)) I to jest dobre:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokladnie Aniu, daje mi to ogromna radosc!!!! I fakt spelniam sie w tym :)

      Usuń
  2. szopa... tak, szopa na twórcze graty jest ważna, wręcz kluczowa... bo czasem potrzeba nam łyżki, a trafia nam się do ręki śrubokręt lub pędzel /nie wspomnę już o łyżce do zmieniania opon/... kiedyś w szufladzie na przyprawy i różne pierdółki do ozdabiania ciasta znalazłem kilka paczek koralików... ot, podobne do podobnego trafiło, jakoś tak, czemuś...
    pozdrawiać jzns :D...

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to wiosna po prostu - zmiany, wymiatanie zimowych kurzów (kurzy, kury...aaa). Ja też chcę inaczej, od nowa, ale przecież po przeprowadzce to mam co robić... Zatem wymyślam na razie. Kiedy dojdzie do realizacji to nie wiem, bo odkrywam sklepy dopiero. Pisz pisz - o tym, co masz nowego na ścianach, stolikach, kanapach. Nie musisz się tu z osobistego życia spowiadać. Jak będzie potrzeba to coś skrobniesz przecież. Rób zdjęcia i wstawiaj te ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkanie odpowiada naszej duszy. Ja oglądam film "Tylko mnie kochaj". Oczywiście znam go ale przyglądam się mieszkaniom na nim. Mnie na takie urządzenie teraz nie stać ale to się zmieni. Wtedy już będę miał przynajmniej marzenia gotowe.
    A może mieszkanie powinna urządzać kobieta a facet jest tylko dodatkiem?
    Napisz o swoich marzeniach co do mieszkanka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Casa lepiej chyba bedzie jak pokaze, a nie napisze, ja z pisania ostatnio cienka jestem ...

      Usuń