Strony

poniedziałek, 31 marca 2014

Znow maluje

tym razem stolik w salonie, na ktorym apero spozywamy czesto :)
Stol mam od bardzo kochanej, kolezanki "alzackiej", ktora oswoila juz inny region Francji. Jest on dla mnie bardzo wazny i nie potrafilabym sie z nim rozstac, poza tym bardzo mi sie zawsze podobal :)


Stolik nie raz przeszedl chrzest bojowy...zalanie winem, posiadal slady po kieliszkach od wina, szklankach z roznymi napojami :) kubkach z kawa i nie wiem czym jeszcze, po prostu posiadal slady uzycia, i juz od jakiegos czasu chcialam go poddac liftingowi, i wlasnie dzis przyszedl ten dzien.


Kupilam farbe blanc cassé  czyli "zlamana biel" i maluje waleczkiem gabkowym, a o efektach mojej pracy poinformuje Was troszke pozniej, kiedy juz farba wyschnie, na razie bowiem czekam na polozenie kolejnej warstwy ...

Pozdrowienia! :)

12 komentarzy:

  1. Pieknie bedzie:)) wpdalabym na tartinke;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmmmm no mam nadzieje, ze bedzie pieknie :) Kasia musisz kiedys wpasc do nas na apero :) koniecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stolik jest bardzo ładny. Pomalowany na biało na pewno nabierze uroku. Fajnie tu u Ciebie, pozwolisz więc, że będę tutaj zaglądała. Zapraszam również do siebie www.niemazaco.pl Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuje bardzo, stolik bedzie nie calkowicie bialy, ale na razie nic wiecej nie mowie... :) na pewno zajrze Wiolu do Ciebie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piękny stolik - dobrze, że urozmaicasz swoje meble i nadajesz im smaku. Czekamy na inną wersję stolika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest stolik z dusza i historia :) poprosze o cierpliwosc bo farba dlugo schnie.... :) Pozdrowienia i dziekuje za odwiedziny! :)

      Usuń
  5. Z niecierpliwością czekam na efekty :) Lubie takie własnoręcznie robione i doskonalone rzeczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odwiedziny i zaproszenie :) stolik jeszcze nie gotowy.... no niestety pewnych procesow nie przyspiesze... :) Pozdrawiam!!

      Usuń
  6. ja to już widzę i wiem że będzie super :)

    OdpowiedzUsuń