Strony

wtorek, 18 marca 2014

Wiosna zima...

Jeszcze kilka dni do kalendarzowej wiosny, a u nas juz piekna pogoda trwa od ponad tygodnia! Dzis chyba byl rekord temperatury, 22°C ...szaleje ta wiosna, az za bardzo...czlowiek nie przyzwyczajony do takich temperatur, do tego pelnia jest i glowa mi peka, mam zawroty glowy i w ogole kiepskawo sie czuje, ale z tego co zauwazylam kolezanki z pracy maja podobne objawy. Przesilenie jak nic!

Moje mieszkanie bedzie przechodzic kolejna wystrojowa metamorfoze, bo wczoraj bylam w Ikea i sie troche obkupilam, ale i zainspirowalam kilkoma rzeczami, wczoraj uszylam (recznie bo maszyny nie mam niestety) bieznik na stol, no powiedzmy, ze go obszylam tylko, ale to juz cos jak na moje zdolnosci :) a teraz mecze sie troszke z abazurem na mala lampke, ale dam rade, zajmie mi to chwilke, ale dokoncze juz zaczeta robote, bo mi sie zamysl bardzo podoba :) Jak zrobie to pokaze :)
A tymczasem wiosenne tulipanki, i troche nizej, dzisiejsze zdjecia wiosennej Miluzy. Niestety robione moja Nokia C3 ktora nie ma najlepszego aparatu.








2 komentarze:

  1. Pieknie w tej naszej Alzacji;)
    Ale ida zmiany...deszcze i chlodek, niestety. Choc na deszcz-czekam.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pieknie....zachwycam sie ale w sercu ciagle tesknota, no nic to trzeba sie skupic na tym co tu i teraz :) a deszcz dobrze ze pada, juz wczoraj zaczal, dzieki temu zielen wystrzeli i bedzie cieszyc oczy!!!! :)

      Usuń