Strony

niedziela, 7 grudnia 2014

Marché de Nöel à Colmar / Jarmark Swiateczny w Colmar

Colmar to jedno z 3 glownych miast w Alzacji. Strasbourg jest na polnocy Alzacji, Mulhouse czyli Miluza na poludniu, a Colmar.. posrodku tych dwoch ot centrum i serce Alzacji :)
Stare miasto jest bajkowe i kazdy kto bedzie w Alzacji powinien to miasto zobaczyc.
Teraz mamy taki wyjatkowy czas, ze prawie w kazdym miescie, a nawet miasteczku czy wiosce jest maly badz duzy jarmark... sa to magiczne miejsca, pelne koloru, radosci, szczescia, ludzi i tylko dobrej fajnej energii.
Ja w piatek mialam przyjemnosc spacerowac po Marché w Colmar z piekna osoba, ktora jest naprawde moja bratnia artystyczna dusza ot moge rzec, ze przebywanie w towarzystwie Kasi, to tak jakby znalezc wode na pustyni.. odnalazlam osobe, ktora wprost idealnie pasuje do mojego zycia, ktorego mi brakowalo tutaj od zawsze... ot artystycznie jestesmy tak samo uwarunkowane :)
Kasia tez prowadzi bloga, z pieknymi zdjeciami i historiami nie raz podawalam do niego linka, i zrobie to jeszcze raz :) http://tylkoretroblue.blogspot.fr/

Moj blog jest zupelnie inny, bo pisze tu bardzo prywatnie... ten blog to taka forma mojego pamietnika, towarzyszy mi od kiedy zyje we Francji, to po prostu czesc mojego zycia.

A teraz kilka zdjec Swiatecznego Colmar




























Wino grzane i kielbaska 







14 komentarzy:

  1. Och, gdyby tak jeszcze spadło parę centymetrów śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nika, ja dopiero w srode opony zmieniam, Niech jeszcze nie pada;)

      Usuń
    2. ja jakos nie potrzebuje :)

      Usuń
    3. no ja nie zmieniam bo nie mam na co :P a i kasy chwilowo nie mam, wiec niech sobie bedzie jak jest :D

      Usuń
  2. Love it. Thank you for the visual tour:-) Have a great week ahead, Inge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Inge :) Welcome to my blog's world :) I'm glad that you liked this photographic tour of Colmar :)
      Have a nice week :) and thank you for your visit!!

      Usuń
  3. Maju, az mnie zatchlo;) Bardzo dziekuje!

    I pan Starszy sie u Ciebie znalazl:) I nasza kawa;)
    Magiczne Colmar:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witaj Paulino, i dziekuje :) po prostu Alzacja jest bardzo bajkowa :) Milego dnia!

      Usuń
  5. Znam bloga Kasi, od niej trafiłam tutaj i znów te piękne zdjęcia. Miasto jak z Bajki, nigdy czegoś takiego na żywo nie widziałam, jesteście szczęściary, że macie takie widoki w zasięgu wzroku. Na pewno nastrajają pozytywnie, bo otoczenie przecież ma wpływ na nasze samopoczucie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gaju, dziekuje za wizyte :) fakt mamy szczescie, mieszkamy w pieknym miejscu, ktore przed Bozym Narodzeniem jest po prostu bajkowe :) Nastroj i atmosfera jest radosna, mila, ciepla.... az chce sie swietowac :) A co do samopoczucia, wiesz wyznaje zasade, ze to my sami mamy wplyw na to jak sie czujemy :) jak nam ze soba dobrze to nawet w Koziej Wolce bedziemy szczesliwi :) Pozdrawiam i zapraszam :)

      Usuń
  6. W pięknym miejscu mieszkasz, zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziekuje, fakt Alzacja jest urocza :) dzieki za wirtualne odwiedziny. :) Pozdrawiam!

      Usuń