Strony

wtorek, 19 maja 2015

Detal

Tak, detal moze naprawde w sekunde zmienic wnetrze!

Od dluzszego casu szukalam lustra nad moj bialy mebelek w salonie... i w sumie KTOS znalazl je za mnie, dla mnie :D
Dziekuje Kasi za to z calego serca!!

Od razu oczywiscie postanowilam lustro zamontowac, i choc przez chwile wydawalo mi sie, ze bede potrzebowac pomocy R, to sama bez problemu dalam sobie z tym rade. Wystarczylo odkrecic kilka srubek i przelozyc w odpowiednie miejsce specjalny uchwyt by lusto moglo bezpiecznie zawisnac, potem znow przykrecic srubki, i wbic gwozdz w sciane :)

Polka potrafi i meza sie nie musi o nic prosic ;)


Poprzednio, nad moim bialym mebelkiem wisiala fotografia na plotnie, ktora teraz znalazla sie w przedpokoju. Ladnie widac ja zaraz po wejsciu do domu. 

A teraz jest tak:


Ja uwielbiam teraz to wnetrze i nieskromnie powiem, ze jestem nim oczarowana... i oczywiscie z ukochanych turkusow, niebieskosci i podrowego rozu, zrezygnowac nie potrafie!

Mam ochote rzec "lustereczko, lustereczko powiedz przecie...." :)

Detale naprawde potrafia zmienic wszystko! 
:)




1 komentarz:

  1. Detale mogą dodać na plus coś do wizerunku pomieszczenia, ale też skiepścić ogólne wrażenia. Człowiek jednak ma skupia uwagę na pojedynczych punktach, które składa potem w całość. Lustro pasuje tutaj zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń