Strony

sobota, 5 kwietnia 2014

Sofa dla Kota

Zanim pokaze Wam stolik, ktory jest taki jak mial byc, na cale szczescie :) to najpierw tytulowa sofa dla mojego Kota, ktora zrobila moja Mama.
Sofka powstala z kawalkow gabki, ktora zostala mi po ucieciu materaca, ktory lezy na lozu w pokoju paryskim ;)

Jest chyba bardzo wygodna, bo Kota pokochala ja miloscia bezwarunkowa, i namietna, spi dzieki temu w sypialni wraz ze mna (R do jutra jeszcze poza domem) i czuje sie w niej swietnie!
Zreszta zobaczcie sami :)


Sofka jest dosc spora, wiec spokojnie Zwierzatko moje sie w niej miesci :)


Przyznaje, ze jestem zachwycona jej nowym spankiem, i bardzo mi czegos takiego brakowalo, szczegolnie, ze Kota zawsze na noc przychodzila do nas spac, ale kladla sie gdzie popadnie. Na szczescie juz zrezygnowala ze spania z nami w lozku, pewnie stwierdzila, ze za duzo sie wiercimy i za czesto dostawala kopniaki ktore byly zupelnie nieswiadome i przez sen przeciez ...
Spala wiec czesto na krzeslach, albo jesli zostawilam deske do prasowania to na niej... 


A teraz spi jak dziecko, nawet w ciagu dnia...w swoim lozeczku :) 
Jak krolowa :)


No chyba przyznacie mi racje, prawda??

Pozdrawiam kocich wielbicieli!! 
I wszystkich moich wielbicieli heheheheh :P
Ciao! 

8 komentarzy:

  1. Prawdziwa kocia Królowa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tą sofą. Każdy chce mieć swój kąt, a tym bardziej miejsce do spania, nawet Kot. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wiolu :) ja myslalam, ze koty nie maja zamilowania do spania w jednym miejscu, a tu jednak... :) Sofa rulez :)
      Serdecznosci!!:)

      Usuń
  3. Sofka jest obledna;) A jaka mama zdolna i...wybaczajaca. Kot ja dziabnal, a jeszcze za to prezencik dostal;)
    Buzka;)

    OdpowiedzUsuń